آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

کاربران عزیز بلوسرور ، برای بررسی مشکلات و هرگونه سوالات باید از طریق سیستم پشتیبانی بلوسرور اقدام کنند تا درخواست اونها به پشتیبانی ارسال بشه و تیم پشتیبانی ، مشکلات کاربران رو بررسی و رفع کنه. زمان بررسی تیکت ها هم به ترتیب اولیت ارسال و مدت زمانی که برای هر مشکل طول میکشه ، به ترتیب انجام میشه.

  • حتما توجه داشته باشید که ابتدا باید وارد پنل کاربری بشید ، تا مشخصات سرویسی که استفاده میکنید برای تیم پشتیبانی قابل مشاهده باشه ، و اگر وارد پنل کاربری نشید ، بخش پشتیبانی قادر به مشاهده نوع سرویس شما نیستند.
 




آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)



 در صفحه باز شده زیر ، بخش مربوطه ای که به سرویس شما مربوط هست رو انتخاب کنید.

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)

 

در این صفحه اطلاعات و موضوع سوال یا مشکل رو پر کنید ، و در بخش پیام ، شرح دقیق مشکل خودتون رو ارسال کنید.

آموزش ارسال تیکت (ارسال درخواست پشتیبانی)
  • 0 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

آموزش پرداخت فاکتور سرویس های بلوسرور

فاکتور سرویس های خریداری شده ، 10 روز قبل از تاریخ سررسید سرویس ها صادر میشن ، برای پرداخت فاکتور...